Wednesday, November 23, 2011

Pari Bakar


Assalamualaikum


Semalam, teringin nak makan ikan bakar...ikut bebudak ofis pi cari ikan bakar kat keramat...memang tersohor la ikan bakar kat pasar keramat ni...kuih gandus kenal? Pon glamer kat tempat ni...memang sedap..!

Pilih punye pilih, akhirnya pari menjadi pilihan hati...tunggu dekat nak sejam baru dapat..sama je ikan bakar ke,kuih gandus ke...muka dari kaler ala2 coklat kuning dah tukar merah...sangat panas tempat tu plus lagi asap2 dorg bakar ikan...



pari @carrefour




Dah dapat ikan terus balik ofis... Kira-kira semua, ikan aku lah paling meletopss harganya.. Abis satu hari aku kena perli kat ofis makan ikan mahal...isk3....

Sebab tak sempat makan kat ofis,aku bawak balik umah...
sebab bajet ikan aku paling mahal, bebudak ni bagi bungkusan paling besar untuk aku....


Balik-balik rumah...excited nk makan pari bakar...masa nk panaskan,bukak pembalut ikan tu....


Bukan pari bakar aku..........

Pari dah bertukar jadi cencaru....

Huwaaaawaaaaa.....


Memang dah tertulis pari bakar bukan rezeki aku semalam....


Redha dalam tangisan......


Tipu, tak nanges pon..makan sampai tinggal tulang jugak cencaru itu...kikikiki


Sampai hari ni still tak abis2 perli pari mahal aku btukar cencaru...wahahaahaa



[Posted using BlogPress from my iPhone]

11 comments:

  1. hehe macam2 lak ya.. cencaru bakar pun sedap jg kan

    ReplyDelete
  2. hamboiiii sedap nyer makan ikan bakaq
    ai kat ni bergelen2 telan ayaq lioq ngeeee

    ReplyDelete
  3. Terliuurr! Ain pon penah try pari bakar sekali! :D

    ReplyDelete
  4. pari bakar mmg mebeles.... awat nya pari tukaq jadi cencaru tu...

    ReplyDelete
  5. kak ez : sedap gak kak..tpi, pari lg marbeles..!!

    kak ayu : jgn cenggitu kak ayu...nnt balik msia, pulun sungguh2 ye... =))

    ain : sedap kan ain??

    mulan : kak, mmg the best pari bakar..!! tertukar sbb salah amik org lain punye..wuwuuw...

    ReplyDelete
  6. eh2 camne leh tertukar tu, kat kedai ke kat opis? hehe.. xpe rezeki jugak la mkn ikan. :D

    ReplyDelete
  7. k as: tertukar kat ofc kak..sbb ktorg tak sempat makan kt ofc..so bawak balik...mmg xpasan langsung la..heheheh

    ReplyDelete
  8. Huwa, sadisnyaaa tertukar... Huhu takde rezeki, tp cencaru pun best gak kan...

    ReplyDelete
  9. hehehe... lawak sungguh. pari bertukar cencaru. Mujur tak mengigau kat pari malam tu ye. hehe

    ReplyDelete
  10. hanis : best gak..hehee

    ijah : eheheh...dh bukan rezki ijah..huhuu

    kak ijan : nsib baik tak ngigau...mybe sbb kyg mkn cencaru tu...hohohooh

    ReplyDelete