Saturday, September 25, 2010

How to Handle Stress

aku sangat stress hari ni.  Aku rasa hari ni hari stress sedunia buat aku.  Dari pagi sampai petang bawak ke malam, makin bertambah situasi yang amat tak seronok nih.  Memang leh buat aku hangin satu badan lah.



...... stress ......





...... sangat-sangat stress .......





sebab aku sangat-sangat stress.... aku sedang mencari cara how to handle stress... dan ini aku dapat dari nasihat kawan-kawan aku...





1.  Crying Out Loud


sangat cute ok, bile nanges camni




nanges camni baru boleh hilang stress
 


dh jerit kuat-kuat cenggitu



then leh proceed to next step









2.  Tido, Sleep @ Shuijiao



tido yang lena dan cukup akan memancarkan keremajaan pada wajah (...yeke...??)



sila jangan tiru aksi ni...selain sakit-sakit badan..semut pon boleh masuk dalam telinga...



3. Makan Coklat



dark chocolate
makan dark choc sangat bagus untuk hilangkan stress coz kandungan cocoa yang tinggi dalam dark choc ni




saje je nak letak gak choc huruf 's' nih.......





ok, ni agak melampau..xpayah la smpai nak mandi ngan coklat..
baik mandi ngan susu kambing...leh lembutkan kulit lagik..heee...





jangan overdose...berpada-pada dalam segala hal~
(aku rasa coklat ni beracun..tu yang pompuan ni mati...tengok..tengok...tak sempat abiskan pon)




saya nak ni....saya nak ni...saya nak ni....




tiba-tiba rasa nak makan coklat, banana chocolate cake and chocolate mousse royale ice cream...mau pegi cari lah dalam peti ais..mane tau leh jumpa coklat...weeee...~~



oh ya, gambar-gambar ni saya amik kat google...



ok, babai..mau pi makan coklat..!




Thank you for reading


No comments:

Post a Comment