Tuesday, September 14, 2010

Korea

...Salam...


Winter Sonata...Kalau di ingat-ingat balik...demam drama korea kat negara kita ni bermula dengan crita ni lah..Kang JunSang dan Jung YooJin. Tp, aku rasa bukan kat Msia jek, kat mana-mana negara yang tayang crita tu memang meletop lah time tuh.  Ngan lagu-lagu tema cerita tu yang membuai jiwa, ditambah lagi ngan hero-hero handsome dan heroin cantik jelita.  Sampaikan tempat-tempat dorang berlakon tu dah jadi tempat tumpuan pelancong, siap ngn monumen JunsangYooJin lagik..isk..isk..Tp, drama ni memang buat orang terbuai perasaan bile tengok. Termasuk lah aku ni yang tak abis-abis nangis walau dah banyak kali tengok cite tu..bak kata my bestfren, air mata duyung..wuwuwu...




Junsang & YooJin kena sumpah jadik batu (^_-)

 
Lepas je cite ni meletop kat Msia..mula lah melambak drama-drama dari sana masuk ke negara kita..stairway to heaven, autumn in my heart, my little bride, spring waltz dan macam-macam lagi lah..salah satu sebab aku suka sangat tengok cite korea... sbb nih..nih....sila tengok skrg...


fuhhhh...sape tak tergoda..?


aku suka dia lepas tengok stairway to heaven  (^_^)


yulgoon...!!!


ok..yang ni dh arwah... T_T

Sekarang, aku dh jarang sangat follow cite-cite korea ni..sebab aku dah takde masa nak tengok kotak bergambar tu..nak carik dvd cam zaman-zaman blaja dulu lagi lah malas...sebab duk pikir baik aku simpan duit tuk hari tua aku nanti..heeee.....

Aku tulis sal cite korea ni  coz tadi kat ofis aku duk dgr OST drama Winter Sonata...tiba-tiba rasa mau ulang tayang lagi skali dan pastinya aku tak cukup tido nak abiskan 20CDs cite ni..takpe...aku tunggu weekend lah...weee.....

ok, babai...

Thank you for reading

No comments:

Post a Comment