Thursday, November 11, 2010

Say Cheeseeeeee......!!!!


Assalamualaikum

sebut aje sal cheese.  aku lah orang yang paling tamak bila makan makanan yang ber'cheese' nih.  dah tau mende alah ni tak leh makan banyak-banyak... aku bedal jek...

dari kecik, cheese yang aku kenal hanya lah chesdale..asek duk sebut nak makan chesdale.. tak tau pon sebenarnya chesdale tu hanya lah nama produk...budak kecik..maafkan lah...time tu kalau leh nak makan semua mende nak taruk chesdale..burger, sandwich, kadang-kadang tu ratah cenggitu jek cheese tu..betapa nya aku giler kat chesdale time tu..sampaikan mak aku penah cakap yang dia tak ajar pon aku cara makan ala-ala omputih ni..heee....[aku sendiri pon tak tau mana aku belajar makan]

so, bila pizza hut & nuffnang ada buat contest pasal makan-makan yang melibatkan cheese....aku memang semangat la nk join..

Actually, aku dah pi makan awal-awal dulu dah...tapi, time tu tak snap pic lak...tamak sangat nak makan time tu..takde masa nk snap pic..kikikikiki...

so, aku p lagi skali..kali ni take away..untuk makan ngan anak-anak buah aku......

so, let pictures tell the story.....heee~~

the new extreme cheesy 6 pizza..!!



close up sikit...kwehkweh...
ni time aku tunggu order aku siap lah ni...
bosan-bosan aku snap la pic pamplet nih...

 



anak buah aku yang dah tak sabar-sabar mau 'ngap' pizza tuh
aku amik topping pe, aku sendirik dah lupa...yang pasti memang licin lah kitorang balun
hehehehe



'cepatlah achik, kakak nak makan lak nih'
my niece, billa huda



my nephew, amsyar with his 'dining table kecik'


Rania ngan mushroom sup nya..x pandang kiri kanan bila makan..haishhh...



tengok tu...bersungguh-sungguh makan....



'cheedappnye...'



makan...!!


betapa sedapnya pizza nih..tengok jelah cheese tebal tuh yang duk menempel tu...fuhhh...lazat..!!!



the craziest cheesy 6 pizza of mine.... =)


parmesan, cheddar & mozarella tu aku dah biasa dengar & makan
yang monterey jack, provolone & romano tu memang aku tak pernah dengar kut..
thanks to pizza hut, kalau tak bila lah aku nak merasa cheese yang nama pelik2 nih..hehheh

 



eh, ni bukan cheesy 6 package...
ni aku masak sendiri...cuma belum tabur parmesan cheese jek..
heeee...mesti...mesti mau tabur cheese coz


I’m crazy about Cheeeeeeeeeeeeeeeeeese!














No comments:

Post a Comment