Wednesday, November 3, 2010

Pertama Kali

 
 
 
...salam...
 
 
 
Pertama kali kereta aku di masuki pencuri....
 
 
 
Abis bersepah-sepah dalam kereta aku tu yang memang sedia bersepah....
 
 
 
Pencuri haprak yang ntah pape curi aku nye kasut-kasut, sutera digital kakak aku pon mau kebas [aku rasa bersalah sal nih....hu...]
 
 
 
Kain lap dashboard aku pon nk kebas, ambi pur pon..
 
 
 
Apa pun, aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana aku dan kereta aku masih selamat....Alhamdulillah....
 
 
 
 
Pertama kali masuk balai polis....
 
 
 
 
Pertama kali buat laporan...
 
 
 
 
Pertama kali disoal siasat.....wahhh...rs cm pesalah lak ye....[aku pengadu...ok..pengadu only....]
 
 
 
 
Pertama kali gak rasa takut nak tinggal kereta kat bawah tu...rasa dh tak selamat............
 
 
 
Pengalaman Pertama ini adalah sangat tak best sebab aku rasa tak tenang sepanjang hari....
 
 
 
Sehingga lah aku buat laporan kat balai, baru rasa tenang dan dah dapat makan secara normal..........
 
 
 
 
Hu...........baru ingat nak kurangkan makan......
 
 
 
But now, I'm back to normal...............
 
 
 
 
Whatever, saya sangat bersyukur yang saya selamat.....
 
 
 
Alhamdulillah............
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment