Monday, February 7, 2011

Majlis Sambut Menantu




SaLam


Still in wedding mood...aku belum publish lagi gambar-gambar Majlis Sambut Menantu kat rumah uppa...kat sini kami tak amik photographer sebab AbgRazif dah de dslr [dan memang ngah belajar nak jdik photographer pro gak ni]

Jom tengok hasilnya....








with both Abahs [saya dah de 2 abah]



ngan mi & mak [saya dh de 2 mak juge]
[baby dh kacau pic kawin kami...hai yakkk =p]


with adik lina & syazwan & kak neni & kids


with cekwe, lin, alisya, lina, saffiya, makcik



Segala persiapan kat sebelah sini boleh dikatakan 80% dihandle oleh adik lina...thanks a lot lina..sayang kamoo lah...

Pelamin mini tu pulak dan makeup aku untuk majlis ni dipilih sendiri oleh uppa...not bad gak kan his taste..cuma tang make up tu aku tak berape nak berkenan sebab satu, buat muka aku nampak cam anak cina mane ntah dan sebab kedua, sangat lah kasar mak andam tu tenyeh muka aku...hai...nasib lah...tp, boleh lah bagi aku yang jenis tak berape kesah nih..asal ado sudahhhh....heee 


No comments:

Post a Comment