Tuesday, March 29, 2011

English Class



tiada apa-apa yang penting...





Entah kenapa saya rasa seseorang itu sangat comel...


Bila dia cakap dia tak tau sangat english.....


Bila dia minta saya betulkan ayat-ayat dia...


Bila dia minta saya 'translate' kan ayat-ayat die...


Dan bila saya kata dengan nada bergurau...


saya kenakan charge untuk setiap word yang saya betulkan...


Yang saya 'translate' kan.....


Dia just cakap...


Dia akan bagi saya swimming class.....


So, saya ajar dia english....


Dia ajar saya swimming.....


Ok, deal..... =)





Ohhh...entah mengapa...



Saat itu saya rasa dia sangat comel.................. =)


Saat itu juga...saya rasa....




yes..!! English is very-very fun.... =))






gediksss kah entry ini....??? mintak maaf...hati ini memaksa otak dan tangan ini untuk menulis.... =p

1 comment:

  1. sape sape? nak join nak join??
    hahahha!
    *wat aksi gedix gak.. jgn marah.. ni tindakan reflex... :p
    ~wenn

    ReplyDelete