Thursday, March 3, 2011

My Kids



Assalamualaikum


Rasa sangat tak seronok sebab masih tak jumpa sesape yang aku kenal untuk pi ke Program Assessment Centre di Shah Alam lusa.  Benci sebab kena bangun awal on weekend... Benci sebab program ni 2 hari.. So, weekend ni tak dapat jalan-jalan, tak dapat jumpa anak-anak buah lagi..benci...wuhuhuhu....tapi...

Suka tak suka pon aku kena jugak pi program nih..mana tau dapat pergi ke next step...mane tau leh dapat post tu..mane tau dapat tukar keje kat terengganu lak..yahoooo...kalau la dapat...tapi, siapa tahu....?? so, wish me the best of luck... =))

sangat rindu kampung halaman...dulu masa keje kat terengganu sibuk nak cari keje kat tempat lain...dah dapat, nak balik kampung lak..isk..isk...manusia.....biasalah, mane lah nak pernah bersyukur...
[termasuk aku lah tusss]

Last aku balik kampung is on CNY...we had family gathering and majlis cukur jambul & aqiqah for the new member of Mohamad's family... =))

Some of my kids pics....


si budak kecik yang dicukur jambulnya - syahmi
berkerut-kerut muka, nightmare nih...



i ordered this for them



8 of them, 1 still in my sis's womb =p



my first niece - eisya
si abang nye [arif] tak datang on that day...



budak manja - qistina



budak banyak tanya - salsabila huda




muka baru bangun tido terus nak makan cupcake - amsyar



budak nakal yang paling aku rindu - rania
nak buat 'peace' lah tu kunun... =p


rasa nak balik kampung sekarang..!!


2 comments:

  1. my kids? best jer entry..xsbr nk tgk ur kid plak hehehehe :)

    ReplyDelete
  2. heheh...my kid kena la tgu...iAllah lau de rezki...ble2 pon boleh..hehehe

    ReplyDelete