Friday, November 12, 2010

Mixed Feeling

Assalamualaikum
tak tau nape. perasaan tak menentu. macam-macam orang, macam-macam kerenah.  aku yang sorg ni je pon memang dah banyak kerenah.  namun, aku bukan lah seorang yang sabar nak menghadapi kerenah orang lain.  aku amat-amatlah tidak sabar.
aku memang seorang yang cepat naik angin.  cepat marah.  tapi, aku rasa aku ni cepat sejuk.  bila dah marah-marah orang, tak lama lepas tu aku mesti dah ok balik tapi aku still diamkan diri sampai keadaan dah back to normal.
dari kecik aku rasa orang suka sangat buli aku. sorok beg sekolah aku. sorok kasut sekolah aku time masuk library, tarik tudung aku lah. sian kan aku masa kecik-kecik dulu.  bukan setakat lelaki je dengki kat aku. yang pompuan pon sama naik je nk buli aku.  aku pon xtau la pe yang dorang dengki sangat kat aku.
bila dah besar cenggini pon, still orang nk buli aku.  kat office, aku kena buat keje orang lain.  ingat aku ni tak de keje lain ke asek nk buat keje dorang...?? dah kau tak payah buat keje? banyak cantik muka kau?? aku tau lah korang dengki aku tak banyak keje...tu bukan selalu ok?  time aku de banyak keje de korang tolong aku? time korg p rehat, aku duk buat keje, de korang nak tolong? then, bila meja aku bersepah ngan file-file korang...sibuk lak kan nak tanya, banyak keje tertangguh?? please lah...tak payahla tanya soklan bodoh tu..ko buatlah keje ko sendiri..jangan asek-asek nak pass kat aku...
tak cukup ngan tu, personal aku pon skang dah total mess...keje rumah aku sendiri pn tak siap-siap...dari baju-baju keje, barang untuk kahwin, barang-barang dapur yang tak terbeli...dengan keadaan tak terurus cenggini...aku kena lak jadi 'maid' kat tempat lain...tolonglah...tolong faham privacy orang lain leh ke? aku sungguh tak faham....benda-benda ni memang buat aku stress...so, bile aku stress aku secara automatik kena makan...bile dah makan jek...confirm badan naik...cane aku nk buat ni...tarikh majlis makin hampir....lau orang lain duk sibuk uruskan hal sendiri...aku lak sibuk duk uruskan hidup orang lain.....
tolonglah...tolong....please respect saya punye privacy life...i need to rest too....i have my own agenda....
i really want to go far from this situation.....
want to go somewhere where no one can contact me..............
i really need my own time................

No comments:

Post a Comment