Thursday, January 13, 2011

Trip to Dubai : Day 3



Salam


Hari berjalan-jalan dan shopping mopping kat Ibn Battuta Mall & Mall of Emirates... Naik tren kat Khaleed Al Waleed station ke Ibn Battuta Mall Station, sangat lah jauh...aku rasa ade dalam 45mins kot... Sian uppa berdiri je dari naik sampai la kami turun...[sib baik aku dapat duduk...]




6 courts that tell the travel of Ibn Battuta
[Andalusia, Tunisia, Egypt, Persia, India, China]



















On the way nak balik, uppa ajak singgah Mall of Emirates... kt sini lagi best lau nk shopping, katanya la..aku ikut je....dan ni je satu-satunya gambar kat situ...kat Ski Dubai, tempat mcm snow world kat genting..tapi lagi besar dan lagi enjoyable...aku tak masuk dan aku tak tau brape rate per person..


muka frust tak dapat masuk sebab masa sgt dengki ngn aku..
xpe, next time maybe....






No comments:

Post a Comment