Thursday, January 20, 2011

Trip to Dubai : Minggu Terakhir



...SaLam....


wahhhh...tajuk ku itu cam nak mati dah je....wuwuwuwu...

Aku dah de kat Malaysia pon skang...dah stat keje..tu yang tak sempat-sempat nak update nih...

Aku malas nak tulis panjang-panjang...aku buat cerita bergambar lah ye....wihihihihi...



Empat hari sebelum balik Malaysia,  ofismate uppa ajak dinner sama-sama sebab dorang tak pernah jumpa & beramah mesra ngan aku...aku pon on jelah...[tak payah aku masak..weee...]

Dorang ajak pi makan kat Al Karama..dekat je ngan hotel..so, ktorang jalan kaki je restaurant..ni dia restaurant nya...




ignore kertas yang dah kemek-kemek tu







kiri - me, uppa, matteo
kanan - femke, jason, midi




Nama pon barbeque restaurant, maka kami makan ikan, ayam & udang yang di grill.. Pastu dah siap grill, letak sos yang macam-macam color & rasa..lupa dah nama-nama sos tuh..de 6 sos, yang dalam mangkuk kecik-kecik cam kat pic atas ni haa....

Makan kat sini ala-ala kat hotel & we're charged about 65aed per person. Macam-macam makanan yang de.    Pilih je ape yang berkenan di hati.. Yang grill-grill tu sume pon aku rasa..hehehe...pastu aku makan nasi beriyani, cheese macaroni & tak lupa desserts nye yang sedap-sedap belaka..marbeles...!!! [portion aku kecik je ok...=p ]





No comments:

Post a Comment